
YUVANIN YAPILIŞI
29 Eylül 2020
MÜSLÜMANIM
29 Eylül 2020KELER
50,00₺
SAKINDIRMA
Hadis-i şerifte: “Andolsun hakîkaten siz kendinizden öncekilerin yollarına uyacaksınız.” buyrulmaktadır.
Yani: “Doğruluğuna hüküm ederek yollarını yol edinirsiniz. Hoşgörü bahanesiyle muvafakat gösterirsiniz. Evet, öyle muvafakat gösterirsiniz ve yaptıklarını da irtikab edersiniz ki, tıbkı karış karış, dirsek dirsek örf ve âdetlerini kendinize libas edinirsiniz.” demekle sadece bu bid’atin olacağından haber vermeyi değil, bilakis hasret ve üzüntülerini belirterek tavsiye ve sakındırmayı belirtti; yollarına uymak sebebiyle tehlikeye girmeyin, demek istedi.
SAKINDIRMA
Hadis-i şerifte: “Andolsun hakîkaten siz kendinizden öncekilerin yollarına uyacaksınız.” buyrulmaktadır.
Yani: “Doğruluğuna hüküm ederek yollarını yol edinirsiniz. Hoşgörü bahanesiyle muvafakat gösterirsiniz. Evet, öyle muvafakat gösterirsiniz ve yaptıklarını da irtikab edersiniz ki, tıbkı karış karış, dirsek dirsek örf ve âdetlerini kendinize libas edinirsiniz.” demekle sadece bu bid’atin olacağından haber vermeyi değil, bilakis hasret ve üzüntülerini belirterek tavsiye ve sakındırmayı belirtti; yollarına uymak sebebiyle tehlikeye girmeyin, demek istedi.
Müellif rahmetullahi aleyh’in mahdumu Ahmed Mücteba Çetin Hocaefendi diyor ki:
“Gönlümün tabibi, gözümün nuru, kalbimin cilası, madde ve manada babam olan hocam, üstadım, mürşidim, canımın canı bu eseri hayatında kaleme almıştı. Biz de içeriğinde hiçbir oynama yapmaksızın tashih, tedkik, tahric, çalışma ve kontrollerini yaptık. Bu çalışmalara ilaveten de kitab kapağı ve isim konusunda çalışmalar yapıldı.”
“Sakındırma” ismi ile müsemma bu eser, konu edindiği hadis-i şerifte yer alan üstün istiarenin mükemmel bir tefsiri niteliğindedir.
Rasulullah sallallahu aleyhi ve sellem’in asırlara sığmayan mucizelerinden birini dahî okurken hadis-i şerifteki inceliklere ve muazzam üsluba; ulemanın her birinin, hadisi nasıl muhteşem bir şekilde şerh ettiklerine hayretle şahid olacaksınız.
Bidatlerden sakınma yollarının da belirtildiği eser, asrımızda ‘ğarbi değil ğarib olmanın’ pusulası vasfını taşımaktadır.
Bu eser, müellif rahmetullahi aleyh’in irtihalinden sonra mahdumu Ahmed Mücteba Çetin Hocaefendi tarafından derlenmiştir.
İlgili ürünler
-
AHLÂKÎ REÇETELER (Termo kapak)
900,00₺Bu risâle dört bölümden ibaret olup, birincisinde şeytan, cin ve habis ruhlardan Allah Teâlâ’ya sığınmak, ayrıca büyücülere, sihirbazlara, psikolojik olarak muhatablarını tahakküm altına almak isteyen cambazlara mukâvemet etmek keyfiyeti; ikinci bölümde, Kelime-i Tevhîd ve Esmâ’-i Hüsna’yı zikretmenin keyfiyeti; üçüncü bölüm olarak, bu arada tesbihler; dördüncü bölümde, hadis ve eserlerde vârid olan faziletli dualar şerh ve beyan edilmiştir; bu bölüm, “Kudsî Dualar” kitabında yapılan değişiklik ve düzenlemelere göre yeniden düzenlenmiştir.
Eserde özellikle on iki tarîkatten herhangi birine müntesib olan her zevata aid umûmî ve husûsî zikirler, dualar, Esmâlar yerli yerinde aktarılmış, hatta Risâle-i Nûr dairesinde çalışan kardeşlerin de müstağnî olamayacağı bir sûrette evradlara, dualara yer verilmiştir. Bu hususta herhangi bir yere intisabı olmayanlar da ihmal edilmemiş, bütün okuyucularının faidelenebileceği umum ve husus zikir ve dualar da bildirilmiştir.
Ayrıca eserde geniş bir fihrist mevcud olup, her işe ve vakte aid zikirler, dualar, vesileler, âdâbıyla, usûlüyle, şekliyle rahatlıkla bulunabilecek tarzda düzenlenmiştir.
Eser bir aşk kitabıdır. İlâhi aşk şarabından nasibince içmeye talib olanları aşkına davet eden, emeline ulaştıran, zevkinden sarhoş eden ve sarhoşluğundan ayıltıp ebedi saadetin kucağına bırakan nice nice nûrânî vesileler eserin satrelerinde saklıdır. Bu haliyle eser bir sırlar kitabıdır. Okuyucu aşkı, muhabbeti, teslimiyeti, istikameti ve nasibince bu sırlardan istifade edecektir.
ISBN : 978-605-5434-09-0Ebat: 16×24 Kağıt Cinsi: :ŞamuaAğırlık: 906 gr Sayfa Sayısı: 675 -
İNANÇLI GENÇLİK ŞUURU
50,00₺Bugün yeryüzünde huzur ve adaletin olmamasının tek sebebi, insanın kendisine yöneltilen âlî İslam Dîni’nin hayat nizamından, cehalet ve inadı yüzünden ğâfil kalmasıdır. […]